Blog

Etiketler

Salı, Nisan 7

Mikrodalga Fırında Nane Kurutma Tarifi


Siz hiç nane kuruttunuz mu?
Ben bilmem annemde bilmiyormuş ama benden kaçarmı hemen yaptım gerekli araştırmayı.Hiç bekletmeden tarifini yazmak istiyordum ama malum sınavlarıma çalışmak ağır bastı.Ama bugün bütün gecemi sitemi ayıracağım iki gün daha yazamayacağım .Buyrun bu tarif emini hepinizin çok işine yarayacaktır.

Malzemeler ;

- 1 demet nane

Mikrodalga Fırında Nane Kurutma Tarifi ;

- Naneleri yıkayıp yapraklarını ayıkladım ve tamamen kuruması için kağıt havluların üzerinde kuruttum.

- Nanelerin üzerindeki su damlaları tamamen kuruyunca , mikrodalga fırını 800 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 4.dereceyi ayarlayın.)  3 dakika bekletin.Kurumuş naneleriniz artık hazır.

- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder