Blog

Etiketler

Pazartesi, Nisan 6

Truffle Tarifi


Kusura bakmayın bu sırlar sizi çok ihmal ettiğimin farkındyım ama yaptığım yemekleri siteme ekleyecek zaman bulamadığımdan sürekli yapıp tariflerimi kenara kaldırıyorum.Ama bugün uzun süredir istediğiniz bir tarifi yazayım dedim.Lafı fazla uzatmadan tarife gireyim çünkü gene bir kaç gün yazamayacağım bloguma.

Malzemeler ;

- 1 paket hazır krema (Küçük kutularda satılanlardan.)
- 1 paket kakaolu creme ole
- 50 adet kuru üzüm (Tabii ki saymadım göz kararı ekledim:)
- 1 portakalın kabuğunun rendesi
- 1 yemek kaşığı labne peynir
- 1 adet bayat kek
- Hindistan cevizi

Truffle Tarifi ;

- Bayat keki rondodon geçirilerek un haline getirdim, içine kuru üzüm ve portakal kabuğu rendeleyip birbirlerine karışması için kaşıkla hafifçe karıştırdım.Ağzını kapatıp kaldırdım.

- Creme oleyi üzerindeki tarife göre yaptım, kremayı mikrodalga fırında ısınması için 800 wattta (Mikrodalga fırınınız dereceliyse 4. dereceyi ayarlayın.) 1,5 dakika bıraktım.Sıcak kremanın üzerine puding haline gelmiş kakaolu creme oleyi döktüm.Üzerine kekli karışımıda ekleyip her tarafına bulaşana kadar karıştırdım.

- Elimi yakmayacak kıvama gelince minik toplar hazırladım ve hindistan cevizine buladım.Dolaba kaldırıp 12 saat sertleşmesi için bekledim.

- Artık afiyet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder