Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 25

Aşkı Göstermenin 101 Yolu


Sevgilim sürekli onu sevmediğimi düşünüyor.Benim ona olan sevgimden çok ilgi görmek istiyor.Ne yapsam az geliyor.Her yaptığımda eksik buluyor.En sonunda internette yaptım yapacığımı sevgiyi göstermenin 101 yolunu buldum.Yaptılarımın yanına yaptım yazdım, buyrun karar sizin sevgimi göstermeyen ben miyim yoksa sevgimi görmek istemeyen o mu?

1- Bir arkadasiniza sevgilinizi ne kadar çok sevdiginizi anlatın.(Sadece bir arkadaşıma değil tanıdığım herkese onu ne kadar çok sevdiğimi anlattım.)

2- Ona koca bir öpücük verin.(Her gün yanakları sırılsıklam olana kadar onu öptüm.)

3- Sevgilinizin kendini önemli hissetmesini ve saygi görmesini saglayin.(Sevgilim zaten kendini dünyanın merkezi sanar ve ben dahil herkesi küçümser.)

4- Onu öpün.(Dedim ya saatlerce öpüyorum hatta kokusunu içime çekiyorum.)

5- Birlikte eğlenin.(Sevgilim sadece bilgisayarına bakınca eğlenebiliyor, nereye gidip ne yaparsak yapalım o her zaman bilgisayarını özlüyor.)

6- Onu önemseyin.(Onu o kadar çok önemsiyorum ki bütün okul taksitleriyle ve evraklarıyla ben ilgileniyorum.)

7- El ele tutuşun.(Tamam bu sıralar tutmuyor olabilirim ama Ankara çok soğuk ama hep koluna girip geziyorum.)

8- Uzun bir bisiklet turuna çıkın. (Bisiklete binmeyi çok severim hatta kiralayıp gezmeyi çok isterim ama sevgilim için Maltepe-Kızılay arası yürümek dahi eziyet geldiği için sevgilim gezmek yerine evde oturmayı tercih etmektedir.)

9- Özel bir armagan verin.(Aslında ona verdiğim her hediye özeldi, sadece sevgililer gününde kazak aldım ama hiç kazağı yoktu onun dışında aldığım tüm hediyeler çok özeldi.)

10- İhtiyaci oldugunda yanında olun.(Her ihtiyacı olduğunda yanındaydım ama o benim pek yanımda olmak istemedi ama ben genede hep onun yanında oldum.)

11- Birlikte vakit geçirin.(Sürekli yanyanayız ve bana sorarsanız artık bu sevgilimi hiç ilgilendirmiyor.)

12- Sinemaya gidin.(Aşkım evde film izlemeyi sinemaya gitmekten daha çok seviyor ve ben onun eski sevgilisiyle gitmesini kıskanınca kendide farkında olarak saçmalıyor.)

13- Ormanda kol kola gezinti yapın.(Ne yazık ki sevgilim beni hayvanat bahçesine dahi götürmüyor.)

14- Ask sarkılarindan oluşan bir kaset hazırlayın.(Ona en son böyle bir süpriz yapıp içinde fotolarımızın olduğu bir cd hazırlamak istediğimde yanlışlıkla msn'imi açtmışım sağolsun demediği kalmadı.)

15- Hisleriniz hakkında açık konuşun.(Ben anlatırımda o dinler mi onu bilemem.)

16- Hayallerinizi paylaşın.(Ben hep hayallerimi anlatırım ama o dinlermiş gibi yapar sadece.)

17- Birbirinize sarılarak uyuyun.(Sabaha kadar uyumayıp onu sevdiğim zaman dahi bana kızar, onu sevmediğimi iddaa eder.)

18- Beraber parka gidin.(Yazın giderdik, ben salıncağa binerdim birde çekirdek çıtlardık.Pek hoşuna gitmezdi ama ben o günleri özlemişim.)

19- Yürüyüş yapın.(Bu sıralar hep yürüyoruz ama o hep kavga edecek bir şeyler buluyor.)

20- Yemeğe çıkın.(Aslında eskiden yemeğe çıkmak çok keyif verirdi ama artık onu bile sevmeden yapıyor.)

21- Piknik yapın.(Ne yazık ki ben çok istedim ama o eski sevgilisiyle isimlerini dahi kazıdığı boktan bir pikniğe dahi götürmeyi çok gördü bana.)

22- Kağıt oynayın.(Eskiden pis yedili oynardık, ama uzun süredir ne yazık ki oynayamıyorum.)

23- İltifat edin.(Ben aşkıma hep iltifat ediyorum ama o bana söyledim ya diyor.)

24- Küvette rahatlayın.(Rahatlamaktan kasıt nedir bilmiyorum ama bizim evde küvet yok.)

25- Birlikte yüzün.(Henüz sevgilimin göbeğini bile göremedim.)

26- Ona her anlamda yakın olun.(O benim en yakın arkadaşım ama onun en yakın arkadaşım bilgisayar.)

27- Alisverişe çıkın.(Eskiden obur gibi oraya buraya saldırmamı çok severdi alışverişte ama artık elini tutmadığımı, onu s*k gibi bıraktığımı falan söylüyor.Aslında eskiden bana bir şeyler alıp ben obur bir bebek gibi yerken bana hayran kalırdı artık onu bile sevmiyor.)

28- Birlikte yemek yapın.(Geçenlerde humus yaptık.Ama cheesecake yapmaya kalkınca bilgisayardan kalkamadı.)

29- Birbirinize dokunun.(Sevgilim için bana dokunmak çok bir şey ifade etmiyor, onun için sonuç önemlidir.)

30- Ev ödevlerinizi birlikte hazırlayın.(Onlar bana pc'den daha çok aşık olduğu zamanlarda kaldı.)

31- Bir araba yolculuğu planlayıp, yola koyulun.(Aslında eskiden çok severdi ama artık hiç bir şey ifade etmiyor.Beni ağlatmak pahasına gitmiyor.)

32- Beraber bir parti verin.(Oldu.Bu adamın burada ne işi var, Ahmetin ağzının içine düşüyordun, sen benim için bittin.)

33- Kurabiye pişirin.(Kurabiye sevmez ama bardak browni yaptım birkeç gün önce.)

34- Kütüphaneye gidin.(Ha ha ha...Ne yazık ki sevgilim okunacak şeylerin pc'den okunması gerektiğine inanır.)

35 -Müzeleri gezin.(Aşkım onları eski sevgilisiyle yapmış benle yapmasına gerek yok.)

36 -Sadece orada olun.(O ilişkimizin ilk haftasıydı, çoktan unuttum ben.)

37- Onun için özel olan şeyleri öğrenin ve gerçekleştirin.(Bu blogu bizi yakınlaştırır diye açmıştım ama cahil ve para kazanamayan bir *k*z oldum.)

38- Birlikte spor yapın.(Defalarca teklif ettim, her zaman hayır dedi.Şimdi kendisine söylesem kayıt yaptır gidelim der.Kayıt yaptırsam sen bana niye sormadın diye bana demediğini bırakmaz.)

39- Birbirinize bakın.(Ben ona saatlerce bakarım ama o iki dakika bile baksa ona çok gelir.)

40- Birbirinizin arabalarını yıkayın.(İkimizinde arabası yok.)

41- Balık tutun.(Eline iğne batar bana demediğini bırakmaz, zaten balık tutacak yerde yok Ankara'da.)

42- Birbirinizle konuşun.(Ben ne zaman konuşup sorunlarımızı çözmek istesem başını ağrıttım.)

43- Üzüntülerinizi paylaşın.(Eskiden sorunlarımı paylaşırdım ama sorunlarımın onun için hiç bir şey ifade etmediğini gördükçe içime attım.)

44- Bir iş projenizi beraber hazırlayın.(Aslında bunu hiç denemedim ama benim projelerimi saçma bulur diye düşünüyorum.)

45- En sevdiği şarkıyı bilin.(Aaa bakın şimdi bende bilirim oda bilir.Hatta kış masalıda bizim şarkımız aslında bir sürü şarkımız var ama kıskanırım ve kış masalını çok seviyorum.)

46- Sevinçlerini paylaşın.(Bu konudada bence biz iyi anlaşıyoruz, sevinçlerimizde ortağız ve çok mutluyuz.)

47- Ona sarılın.(Civciv uykusunda uyuyabilsin diye sıkıca sarılıyorum.)

48- Özel bir konusma yapmak yerine hislerinizi gözlerinizle anlatmaya çalışın.(Bunu da denemedim ama aşkım aştan çok reklam kokulu hareketleri sever.Bazen keşke sevmesem ama çok iyi yalakalık yapabilsem diyorum.)

49- Birbirinize mektup yazın.(Ben ona yazdığım yazılardan site bile yaptım ama o ne yazık ki o yazılarıma bile kusur buldu.)

50- Telefonda konuşun.(Özellikle ben İstanbul'dayken çok konuşuyoruz ama konuşmalarımızda sürekli kavga ediyoruz.)

51- Birbirinize güvenin.(İşte bu nokta çok kötü bende oda hiç bir şekilde birbirimize güvenmiyoruz.)

52- Ona bir yüzük hediye edin.(Yüzük hediye etmedim ama eline adımı kazıttırdım.)

53- Birbirinizin aileleriyle tanışın.(Tanıştık bile.)

54- Birlikte uzun yürüyüşler yapın.(Yapıyoruz ama sanırım biraz abartıyoruz.Bütün gece hareket edemiyoruz sonra.)

55- Birbiriniz için fedakarlık yapın.(Bu konudada ikimizde birbirimiz için her türlü fedekarlığı yapıyoruz.)

56- Ona seker yollayın.(Ya bunları yazarken farkettimde aşkıma çok uzun süredir, hiç sürpriz yapmadım iyisimi hemen yapayım bir şeyler.)

57- Birbirinize saygi duyun.(Saygı duymuyoruz, kavga ederken birbirimize etmediğimiz laf kalmıyor.)

58- Ay ışığında yürüyüşe çıkın.(Bunu denemek hiç aklıma gelmedi, açıkçası hiçte müsait ortam olmadı ama bugün yarın denerim.)

59- Ona notlar yazıp evinin dört yanına saklayın.(Oldu, oda onları bulsun bunları kime yazdın diye kavga çıksın.)

60- Birbirinize seksi bakışlar atın.(Biz genelde çocuksu bakışlar atarız birbirimize henüz büyüyemedikte.)

61- Bir siir yazın.(Aşkımın adının ve soyadının baş harfleriyle bir şiir yazdım bile ona.)

62- Çiçek yollayın.(Erkeklere çiçek yollamak çok saçma geliyor kimse bu saçmalığı bana yaptıramaz.Zaten aşkımda sağolsun toplam üç tane gülü zor gördüm.)

63- Mum ışığında yemek yiyin.(Biz masada dahi yemek yemediğimiz için, mum ışığında yemek yiyemiyoruz.Ayrıca muma karşı alerjim var, anlayan anladı ne demek istediğimi.)

64- Birlikte konsere gidin.(Aslında aklımda güzel bir fasıl fikri var.Ne yapalım o plan yapmazsa biz yaparız.)

65- Gün batımını birlikte seyredin.(İki ay sonra Kapadokya'da inşallah.)

66- Beraber araba kullanın.(Aslında go-kart yapabiliriz sanırım.)

67- Birbirinize isimler takın.(Var zaten kalüfer böcüğü ve koli basili:)

68- Sehir dışına çıkın.(Evet bunun aşka gerçekten çok faydası olduğunu biliyorum.)

69- Film kiralayın.(Hemen her akşam yaptığımız bir aktivite oldu zaten.)

70- İstedigi bir seyi o söylemeden yapın.(Tamam kabul ediyorum istediği zaman bile bazı şeyleri yapmayı unutuyorum.)

71- Evlenmeyi teklif edin.(Aslında defalarca teklif ettik birbirimize ama ailelerimiz ne yazık ki asla onay vermedi.)

72- Kulağına hoş şeyler fısıldayın.(Onun duymayacağı zamanlarda onu ne kadar çok sevdiğimi anlatıyorum.)

73- İyi birer arkadaş olun.(Bunu yapamıyoruz birbirimize sorunlarımızı anlattığımız zaman alınıyoruz.)

74- Birlikte faytona binin.(Bunu da yapmak için sanırım Bolu'ya yada Adalara gitmemiz gerekecek.)

75- Beraber dans edin.(Okulun dans kurslarına zorlada olsa yazdıcağım, öğrenmemiz gerekmez eğlenebilirsek yeter zaten.)

76- Birlikte müzik dinleyin.(Bunuda çok seviyoruz dediğim gibi ya canlı müzik dinlemeye gideceğiz yada fasıla gideceğiz artık.)

77- Daima flört edin.(Biz hiç flört etmedik ki.)

78- Birlikte kahkahalar atın.(Evet bunuda yapıyoruz hala her gün göbeğime bakıp gülebiliyor.)

79- Sadık olun.(Aşkım yapamasada ben sadığım aksini kabul etmiyorum.)

80- Birbirinizi etkileyin.(Aşk oldukça etkilenmemek mümkün değil.)

81- Beğendiğiniz yönlerinin bir listesini çıkarın.(Söz veriyorum bunuda en kısa zamanda yapacağım.)

82- Kitap okuyup tartışın.(Ne yazık ki aynı tarz şeylerden hoşlanmıyoruz.Herhalde ortaklaşa okuduğumuz tek şey karikatür ciltleri.)

83- Birbirinizin arkadaslarıyla tanışın.(Biraz tehlikeli ama genede tanıştıracağım.)

84- Birlikte ata binin.(Ya aslında bunu da çok istiyorum ve en kısa zamanda yapacağım.)

85- Sevdigi yemekleri pişirmeyi öğrenin.(Benim onun sevdiği yemekleri yapmıyorum o benim yaptığım yemekleri seviyor.)

86- Onu neyin mutlu ettiğini bilin.(Bildiğime emin değilim çünkü çoğu zaman üzüntüsünü saklar.)

87- Birbiriniz için hediyeler yapın. (Evet kesinlikle bunu yapıyoruz aşkımıza ciddi faydaları oluyor çünkü.)

88- Sefkatli olun.(Ben şefkati o kadar çok abarttım ki beni bazen annesi sanıyor, sabahları anne kahvaltım hazır mı diyecek diyede korkuyorum doğrusu.)

89- Günesin doğuşunu seyredin.(Bunuda Kapadokya'ya öteliyoruz.)

90- Mücevher hediye edin.(Canıma hiç değerli birşey hediye etmedim, ama o bana kamplumbağalı yüzük aldı.Kusura bakmayın size antiromantik gelmiş olabilir ama bizce çok değerli.)

91- Radyoda bir sarkıyı ona armağan edin.(Bütün şarkılar ona gelsin.)

92- Komik kartlar yollayın.(Bakın buda benim hiç aklıma gelmemişti ama denemeliyim.)

93- Basarılarınızı paylaşın (Evet her başarımdan ve başarısızlığımı ailemden bile önce aşkımla paylaşıyorum.)

94- Masaj yapın.(Yapamam utanırız :)

95- Özel şakaları paylaşın.(Özel şaka demek ayıpçı şaka mı demek anlamadım ama fıkra anlatmaya çalışırım.)

96- Birbirinizi düşünün.(Ben hep düşünüyorum, umarım oda beni düşünüyordur.)

97- Onu neyin üzeceğini öğrenin.(Evet bunlarıda biliyorum.)

98- Birlikte paten yapın.(Tamam cebimizde para olduğu anda söz bunuda yapacağım.)

99- Sevdiginiz bir eşyanızı ona verin.(Onu yanıdığımdan beri en sevdiğim eşyam o oldu zaten.)

100- Dondurmanızı onunla paylaşın.(Hayatımı bile onunla paylaşırım zaten.)

101- Birlikte resim çektirin.(Ne yazık ki aşkım foto çektirmeyi hiç sevmiyor.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder