Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazartesi, Şubat 23

Mikrodalga Fırında Ayva Tatlısı Tarifi

Bugünlerde bitkisel ürünlere çok ciddi merak sardım.Şampuanlarım zeytinyağlı, detarjanım %99 limonlu, duş jelim çikolata ve tarçınlı.Ama hepsi aktar benzeri yerlerden alınma ve gerçekten çok sağlıklı.Ama asıl en güzel buluşumu tarifimin altına yazıyorum.

Malzemeler ;

- 2 adet orta boy ayva (Çekirdekleri ayıklayın ama atmayın.)
- 3 su bardağı vişne suyu
- Yarım su bardağı esmer şeker (İsterseniz beyaz şekerde kullanabilirsiniz ama o zaman yarım çay bardağı kullanmanızı tavsiye ederim.)
- İsteğe bağlı kaymak yada dondurma

Mikrodalga Fırında Ayva Tatlısı Tarifi ;

- Ayvaların kabuklarını soyup ikiye bölün ve çekirdeklerini çıkarın.Mikrodalga kabına koyup üzerine suyunu ekledim.Mikrodalgamı 800 wattta (mikrodalganız dereceliyse 4.dereceyi ayarlayın) 10 dakikayı ayarladım.
- Mikrodalgam durunca kapağını kapatıp 600 wattta (mikrodalganız dereceliyse 3.dereceyi ayarlayın) 5 dakikayı ayarladım.
- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder