Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 18

Mikrodalga Puf Böreği Tarifi


Bu mikrodalga yemek olayını ben çok sevdim ama internet sitelerinde verilen çoğu tarif kesinlikle olmuyor.O yüzden fikir alıp kendi istediğim malzemeler ve mikrodalgamın kullanma kılavuzunun ayarını yapıyorum.İşte dün akşam yaptığım yemek tariflerini veriyorum.(Bütün tariflerim denenmiştir, ama genede uygularken kullanma kılavuzunuza bakmanızı öneririm.)

Malzemeler ;

- 2 su bardağı rendelenmiş kaşar peyniri
- 1 su bardağı julyen kesilmiş salam
- 1 su bardağı julyen kesilmiş sucuk
- 1 çay bardağı konserve mısır
- 20 adet çekirdekleri ayıklanmış siyah zeytin
- 1 yumurta
- 1 adet orta boy domates
- 1 adet sivri biber
- 1 çay bardağı yağsız süt
- 1 çay kaşığı karabiber
- 1 çay kaşığı pulbiber
- 10 yaprak milföy hamuru

Mikrodalgada Puf Böreği Tarifi ;

Domatesi küp küp doğradım, biberlerimide küçük küçük doğradım.Sucuk, salam, mısır, zeytin, süt ve bir yumurtanın beyazınıda domates ve biberin içine ekledim.İyice çırpıp milföy hamurumun içine harcımı koydum.Milföy hamurlarımın üstüne yumurtanın sarısını sürüp, 800 wattta 10 dakikaya ayarladım.(Puf böreğimin üstü çok kızarmadı, 14 dakika pişirirseniz üstü tamamen kızarır.)Microdalgaya atmadan önce ağzını kapakla kapatın yoksa hamurlaşıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder