Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Salı, Şubat 24

Cici Piknik Ankara

Bugün bütün gün gezdiğim için kimse kusura bakmasın ama yemek yapamadım, ama yapamadım dediysem yemedim demedim farkındaysanız.Tabii ki yedim benim gibi bir insanın sokakta ne bulup nasıl yediğini merak ettiniz tabii ki ama ben yenek yapmayı bildiğim kadar güzel yemeklerin nerede yeneceğinidi çok iyi bilirim.Aslında bundan sonra kırmızı ete son demiştim ama Cici Piknik'in kömür ateşinde pişirilen mis gibi döneri yüzünden daha fazla tutamadım kendimi, bir döner bu kadar mı güzel yapılır.Daha Sıhhiyeden yukarı doğru çıkarken kokusunu duydum sanki yalvara yalvara sevgilimi Cici Pikniğe soktum (beyimiz ucuz yerlerde ayak üstü yemek yemeği sevmezde :) Aslında genelde döneri dürümde severim ama Cici Piknikte bu alışkanlığımdan vazgeçerim ekmekte yerim dönerimi.

O mis gibi kokan döneri, dönerin yağıyla ıslattıkları ekmeğe bolca dolduruyorlar üzerine soğanı ve yeşilliği koyuyorlar.Tabii ben bütün bunlar olurken ağzımın kenarını peçeteyle silmekle meşgulüm zira ağzımın suyu akıyor ve yere damlamasına engel olmam gerekiyor.Sakın yanında kola içipte güzelim döneri mahvetmeyin ağzımızın tadını kaçırmak çok gereksiz.Kendi yaptıkları hafif ekşi ayranınızı alın.

Dönerinizi yerken ayranınızı yudumlayın.Yanınızda birde ömrünüzü geçirmeyi dilediğiniz adam varsa bundan daha mutlu bir yer olabilirmi.Hesap hem ucuz gelecektir hemde bu lezzeti hep damağınızda hissedeceksinizdir.

PS:Belki bilmiyorsunuzdur diye adresini vereyim dedim.Ama bildiğim kadarıyla eve sipariş getirmiyorlar.Ama Kızılay yakınlarında oturuyorsanız şansınızı deneyin derim ben.

Kumrular Sokak 8/C
Çankaya, Ankara
Tel: 418 15 01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder