Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cumartesi, Şubat 21

Humus Tarifi

Bugün humus yapmak istedim, sevgilim çok seviyor ama tek bir markanınkini onuda 10 gündür aramasına rağmen bulamadı.Ben onu hiç humussuz bırakırmıyım.Günlerden cumartesi nasılsa bütün gün evde humus yaptık.Ve bu günü meze günü ilan ettik.Ayrıca çok güzel kararlar aldık.Artık et yemeği azaltacağız.Daha sağlıklı beslenip daha uzun süre mutlu olacağız.

Arkadaşlarımızla aldığımız diğer kararlar ide şöyle ;
Artık giymediğimiz bütün kıyafetleri ihtiyacı olanlara vereceğiz.Taksi kullanmayıp çocuklarımıa daha temiz bir dünya sunacağız.Elektirik ve suyu daha az kullanmaya özen göstereceğiz, doğalgazı yakmadan önce daha sıkıca giyineceğiz.Enerji kaynaklarının sonu geleceğini bilerek yaşayacağız.Dünya bizim olabilir ama kiralık bir hayat bizimkisi, giderken arkamızda pislik bırakmayacağız.

Malzemeler ;

- 1 bardak nohut (haşlanıp kabukları alınmış)
- 5 yemek kaşığı tahin
- 2 yemek kaşığı zeytinyağı
- 1 adet limonun suyu
- 1/4 çay kaşığı kimyon
- 1/4 çay kaşığı tuz
- 1/4 çay kaşığı karabiber
- 1/2 çay kaşığı pul biber

Humus Tarifi ;

Nohutları iyice ezdim, diğer malzemeleri bir kapta iyice çırpıp ezilmiş humusların üzerine koydum.İyice yoğurdum.
Hazırdı artık,afiyet olsundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder