Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cumartesi, Şubat 21

İtalyan Salatası Tarifi

Bugün ingilizce siteleri gezerken, ne kadar sağlıksız beslendiğimi bir kere daha gördüm.Aslında iki senedir kızartma yemiyorum, hipoglisemi olduğum için şekeri çok ölçülü kullanıyorum, yemeklerimde zeytinyağı kullanıyorum.Yok ama yeterince sağlıklı yaşamıyorum fazla hareket etmiyorum çünkü, stres deseniz en alasını yaşıyorum, genelde eğlenceli bir kızım ama depresif zamanlarımda çok oluyor.

Artık daha sağlıklı yaşamaya karar verdim.Pazar gecesi itibarıyla yaşamımda uygulayacağım kuralları yazıyorum bence sizde dikkat edin.

Sağlıklı Bir Hayatın Kuralları ;

- Geceleri saat 23:00'te uyuyacağım.
- Sabahları saat 06:00'da uyanacağım.
- Kalkar kalkmaz üzerimi kalınca giyinip 30 dakika yürüyeceğim.
- Evime gelip koca bir bardak ballı sütü kafama dikeceğim.
- Kahvaltıda iki fındık, iki ceviz, iki badem yiyeceğim
- Her gün kahvaltımda yeşillik yiyeceğim.
- Günde bir öğün raw food yiyeceğim.
- Çok güzel bir ders programı hazırlayıp uyulacak.
- TV izlenmesi azaltılacak.
- Laptopla ve sitemle belli saatler dahilinde haşır neşir olunacak.

Malzemeler ;

- 1 kutu garnitür (Ben yazdan haşlayıp hazırlıyorum, satın almak çok sağlıksız geliyor.)
- 2 adet çubuk salatalık turşusu
- 1 yemek kaşığı mayonez (Ben yağı ve sodyumu azaltılmış becel mayonez kullanıyorum, biraz lezzetsiz ama çok daha sağlıklı.)
- 2 yemek kaşığı süzme light yoğurt(Farkındayım herşeyin lightını öneriyorum ama hayvansal yağdan kendimi soyutlamam gerekiyor.)
- 5 dilim hindi salam

Hafif İtalyan Salatası Tarifi ;

Turşuyu ve salamlarımı küp küp doğradım.Garnitürümü süzüp soğuk sudan geçirdim.Garnitürümü, turşumu, salamımı, yoğurdumu ve mayonezimi karıştırdım.Hem lezzetli hemde çok daha hafif oluyor.Mayonezi doldurup yemek terine sadece tadını vermek daha sağlıklı.

PS:Kurallar bunlardır buna uymayanlar anasınıda alır gider.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder