Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazartesi, Şubat 16

Mikrodalgada Ekmek Pizzası Tarifi

Kahvaltıya benim gibi özen gösterenlerdenseniz.Hafta içleri hızlı hızlı yenen sadece peynir ekmekten oluşan kahvaltılar size eziyet gibi gelir.Hatta çoğu zaman ekmek bir önceki akşamdan kalmış olduğu için ve çay dahi yapacak zaman olmadığı için canınız evde yemek istemez.Eğer kendi kanatlarınızla uçmaya başladıysanız, yok hala anneniz kahvaltınızı hazırlıyorsa anneniz sabah 6'da kalkıp kahvaltınız hazırlar ve siz afiyetle kahvaltınızı yapıp çıkarsınız.(Tabii o zamanda ailenizin kurallarına uymak zorunda kalır, ve asla kozanızı yırtıp kelebek olamazsınız.)Microdalgamı aldığımdan beri artık sabah kahvaltılarım çok daha lezzetli oluyor.Mikrodalgada ekmek pizzası yaptım hemen tarifi size veriyorum.

Malzemeler;

- 5 dilim bayat ekmek
- 4 dilim hindi salam
- 3 dilim sucuk
- 1 adet sivri biber
- 1 adet domates
- 10 adet siyah zeytin
- 1 su bardağı rendelenmiş kaşar

Mikrodalgada Ekmek Pizzası Tarifi;

Ekmekleri fırın kabına sıkışık bir şekilde yerleştirdim.Salamı, sucuğu, domatesi,zeytini ve sivri biberi ekmeklerin üzerine serpiştirdim.En üstede rendelediğim kaşarı serpiştirdim. (Bu arada ben kaşarı çok seviyorum,siz isterseniz biraz daha az ekleyebilirsiniz.)Mikrodalgamı 800watt ve 1,5 dakikaya ayarladım.(Eğer watt ayarınız yoksa 4. dereceye ayarlayabilirsiniz.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder