Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 25

Mikrodalgada Makarna Tarifi


Evet ne kalmıştık tamam hatırladım.Birde makarna tarifi vereyim ki mikrodalgada tam bir menü hazırlayabileyim.

Malzemeler ;

- 1 paket penne makarna
- 200 gram mantar (Rondoda çekilmiş)
- 1 paket hazır krema
- 1 çorba kaşığı zeytinyağı

Mikrodalgada Makarna Tarifi ;

- Makarnaları mikrodalga kabına koydum üzerini geçecek kadar kaynar su ekledim ve ağzını kapattım.800 wattta(Mikrodalganız dereceliyse 4.dereceyi ayarlayın.) 7 dakika.(İçine tuz ve yağ ekleyin ve 4 dakika sonra bir daha karıştırın.)Suyu pek kalmamıştı ama sizde kalırsa onuda süzün.
- Mantarları ve kremayı iyice karıştırıp makarnayla harmanladım.Mikrodalgamı 400 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 2.dereceyi ayarlayın.)4 dakika çalıştırdım.
- Sıcacık makarnam hazır.

PS:Ben kremalı yemekleri sıcakken tüketiyorum.Çünkü tekrar ısıttığımda hem tadını kaybediyor hemde krema sanki kesilmiş gibi oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder