Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 25

Mikrodalgada Et Sote Tarifi


Tamam et yemeyi sevmiyorum ama çevremdeki insanların et yemesini engelleyemiyorum.Evet kabul edemiyorum ben sözümden döndüm ama kimse kusura bakmasın arkadaşlarım henüz gelişme çağındaymış ve et yemekleri yapmalıymışım.Kıramadım kendilerimi, tarifimi hazırladım ve hiç beklemeden sizede veriyorum aynı tarifi.

Malzemeler ;

- 10 adet arpacık soğan
- 250 gr kuşbası doğranmış et
- 2 adet sivri biber
- 2 adet domates (Ben bu mevsimde domates kullanmıyorum, yazdan annemle doğrayıp kavanozlara dolduruyoruz, onunda tarifini sitemde vereceğim.)
- 7 adet mantar (Saplarıyla birlikte)
- 1 yemek kaşığı domates salçası (Bence domates salçanızıda kendiniz yapın, yada çalışıyorsanız yardımcınıza yaptırın.Doğal beslenir ve çocuğunuzuda doğal beslerseniz kendinizi kanser gibi hastalıklardan da koruyacaktır.)
- 1 su bardağı kaynar su
- 1 çay kaşığı çekilmiş deniz tuzu
- 1/2 çay kaşığı karabiber
- 1/2 çay kaşığı kırmızı biber

Mikrodalgada Et Sote Tarifi ;

- Soğanları soyup mikrodalga kabıma koydum, Biberlerimin çekirdeklerini çıkarıp yemeklik doğradım.Mikrodalgayı 800 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 4.derece) 2 dakika çalıştırdım.
- Mikrodalgadan çıkartıp içine etimi, doğranmış domatesimi ve kaynar suda erittiğim salçamı ekledim.800 wattta 9 dakika çalıştırdım.
- En sonunda mantarı, tuzu, karabiberi ve kırmızı biberimi ekleyip, 400 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 2.derece) 8 dakika daha çalıştırdım.
- Yemeğiniz hazır afiyet olsun derim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder