Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 25

Atom Shake Tarifi

Eee evde bu kadar elma ve portakal varken apple shake yapmadan olmazdı.Ben başta olmak üzere hepimiz bunu çok seviyoruz.Kesinlikle deneyin hem çok sağlıklı hemde çok lezzetli oluyor.Zaten bir yemeğin sağlıksız olduğunu düşünüyorsam kesinlikle evimde yapmıyorum.Ama lezzetsizse yada ben sevmiyorsam evimde dahi yapmıyorum :)
Alttaki tarif dört kişiliktir ona göre malzemeleri azaltıp arttırabilirsiniz.

Malzemeler ;

- 2 adet portakal (kabuklarını soyup, beyaz liflerini ayıkladım)
- 8 adet elma (kabukları soyulup, çekirdekleri ayıkladım)
- 1 adet limon
- 4 adet olgun muz
- 1 çay bardağı beyaz şarap (İsteğe bağlı arkadaşlarım şaraplı seviyor ama ben içki kullanmadığım için kendi bardağıma eklemiyorum.)

Atom Shake Tarifi ;

Bütün malzemeleri smooth cihazıma ekliyorum.Smooth cihazımı çalıştırıyorum.En sonunda içine bolca buz ekleyip buzlar iyice kırılana kadar bekliyorum.Bardaklara koyup servis ediyorum ve herkes alkışlayan gözlerle bana bakıyor.

PS:Sevildiğimi kimse hissettirmiyor değil ama sevildiğimi hissetiğim anları ölümsüz kılmak istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder