Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazartesi, Şubat 16

Mikrodalgada Kaşarlı Mantar


Okula gidiyorsunuz arkadaşlarınız kızgın bir şekilde sizin onları hiç davet etmediğinizden şikayet ediyor.Sonra ne mi oluyor?Koşturarak eve geliyorsunuz ve onlara yemek hazırlamaya başlıyorsunuz.Fakat tabii ki toplam 40 yada 50 dakikanız var.Ama sorun değil çünkü mikrodalganız var.Yaptığım tarifleri hemen yazıyorum.

Sabahtan beri temizlik yapıyorum zaten canım çıktı.Alışverişe gitmeye ne takatim var ne de cepte beş kuruş para kaldı.Evdekilerle birşeyler yapmam gerekiyordu bende hemen evdeki malzemelerle birşeyler yapmaya karar verdim.

Malzemeler;

- 15 adet orta boy mantar
- 1 çay bardağı kaşar peynir
- 1 tatlı kaşığı tereyağı
- 1 çay kaşığı tuzot

Mikrodalgada Kaşarlı Mantar;

Mantarları yıkayıp, kökleri içlerinden çıkarttım.Limonlu suda 2 dakika tuttum.(Böylece hem kararmaz, hemde toprakları temizlenmiş olur.)Mantarların içine azar azar tereyağı koyup 10 sn 200 watta çevirdim.(Eğer mikrodalganızda watt göstergeniz yoksa 1.derecede çalıştırabilirsiniz.)1 çay kaşığı tuzot hepsine azar azar dağıttım sonrada üzerlerine kaşar peyniri ekledim.600 wattta 3 dakika mikrodalgada pişirdim.Böylelikle soframın ilk çeşidini toplam 7 dakikada hazırladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder