Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 18

Mikrodalgada Elma Tatlısı Tarifi


Eee bugün tatlı tarifi vermeden olmazdı.Buyrun ayva tatlısı yapamayan ben elma tatlısını mükemmel yaparmışım meğer.

Malzemeler ;

- 4 adet orta boy elma
- 1 adet limon
- 1 çorba kaşığı tereyağı
- 3 yemek kaşığı bal
- 2 çay kaşığı tarçın
- Bir tutam zencefil
- Dondurma
- 1 çorba kaşığı dövülmüş ceviz
- 1 paket vanilya

Mikrodalgada Elma Tatlısı Tarifi ;

Elmaların çekirdeğini elma oyacağı ile çıkardım.Elmalar kararmasın diye limonlu suya bıraktım.Tereyağını mikrodalgada erittim, elmaların üzerine fırçayla sürdüm.Balı, tarçını, vanilyayı ve cevizi karıştırıp elmaların oyuklarına doldurdum.Kapağı kapalı bir kapta 800 wattta (dereceli ise 4.derece) 15 dakika pişirdim.Soğuyuncada karamelli dondurma koydum üzerine.Dondurmanızı OBA'dan almanızı öneririm kışları satamıyormuş ama OBA'nın dondurmasının yerini hiçbirşey tutmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder