Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 18

Hani Derler Ya ; Benden Bu Kadar

Beceremiyorum işte hem temizlik yapıp, hem yemek yapmayı, hem iyi bir sevgili olup, hem ev kadını olmayı, hem deli gibi ders çalışıp, hem sevgilime aşkımı göstermeyi olmuyor işte.Hangisini yapsam diğer yanım eksik kalıyor.Okulu dereceyle bitirmem sorun değil, yeterki biteriyim derken buluyorum kendimi ama kafası çalışmayan insanların bile başarısını görmek sinirlendiriyor beni.Derken evi temizlemeye girişiyorum oda ne bir odayı temizleyeyim derken diğerini batırıyorum.Olmuyor yapamıyorum.

Akıllı kız olayım derken cadı kız oluyorum, millet bana demediğini bırakmazken ben susup genede ona olan sevgimi gösterdiğim halde dışlanıyorum.Millet bana kızıyor ben susuyorum ama genede suçlu ben oluyorum.Kızdıklarıma bile sevgi gösteriyorum ama genede sevilmiyorum.Yok artık kimse kızmasın ben artık küstüm oynamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder