Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cumartesi, Şubat 21

Mikrodalgada Sebze Çorbası Tarifi

Size çok güzel bir detoks çorbası tarifi veriyorum. Hem sadece sebzelerden oluşan harika ve çok lezzetli bir tarif ayrıca malzemeleride çok uygun fiyata alıp çok sağlıklı ve lezetli bir çorba yapabilirsiniz.

Malzemeler ;

- 1 adet kereviz
- 2 adet havuç
- 1 adet patates
- 1/2 demet maydanoz
- 1/2 demet dereotu
- 1 adet soğan
- 3 diş sarımsak
- 1 su bardağı doğranmış domates
- 1 adet avakado (isteğe bağlı)
- 2 adet biber
- 1 çorba kaşığı zeytinyağı

Mikrodalgada Sebze Çorbası Tarifi ;

- Bütün malzemeler küp küp doğradım, mikrodalgaya dayanıklı bir tencereye koyup üzerine 1 litre su ekledim.
- 800 wattta 10 dakika çalıştırdım.(mikrodalganız dereceliyse 4.dereceyi ayarlayın.)Mikrodalgam durduktan sonra 5 dakika bekledim.
- Yumuşayan sebzelerimi blenderdan geçirip üzerine karabiber ve zeytinyağı ekledim, tekrar 800 wattta 10 dakika çalıştırdım.
- Çorbam hazır bilerek tuz eklemedim detoks için tuzsuz yememiz lazım.(böggh)Ne yapalım bir hafta böyle :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder