Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cuma, Şubat 20

Ahmet Maranki'nin Kozmik Salata Tarifi

Ahmet Maranki'den kozmik salata tarifi aldım bir hafta yemeklerden önce yiyip sonucunu yazacağım.Şimdi size salatanın tarifini veriyorum.

Malzemeler ;

- 1/4 Lahana
- 1 adet kırmızı turp
- 1/4 demet maydanoz
- 200 gram ıspanak (Ben yıkanmış ve temizlenmiş satın alıyorum.)
- 1/2 demet tere
- 1/2 demet roka
- 1 adet beyaz turp
- 2 adet havuç
- 1 adet kırmızı pancar
- 1 adet kuru soğan

Ahmet Maranki'nin Kozmik Salata Tarifi ;

Lahanayı, maydanozu, ıspanağı, tereyi ve rokayı elimle doğradım.Kuru soğanı piyazlık doğrayıp tuzla ovdum.Turpları, havuçları ve pancarı rendeledim.Üzerine zeytinyağı, nar ekşisi ve limon ekledim.

PS:Tadı bence gayet güzel, ıspanakta marul gibi bir lezzet verdi.Tavsiye ediyorum kesinlikle deneyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder