Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Şubat 25

Gavurdağı Salatası


Buda sevgili misafirlerime hazırladığım ikinci salata tarifim.Hepimiz çok severiz ama ben püf noktalarıyla yapabildiğim en güzel salatayı yaptım.

Malzemeler ;

- 3 adet domates
- 1 adet soğan
- 3 adet sivri biber
- 1/4 demet maydanoz
- 2 diş dövülmüş sarımsak
- 1 çay bardağı dövülmüş ceviz
- 2 yemek kaşığı zeytinyağı
- 1/2 çay kaşığı tuz
- 1 çay kaşığı nane yada
- 6 çorba kaşığı nar ekşisi

Gavurdağı Salatası Tarifi ;

- Soğanları piyazlık, domatesi küp küp,maydanozu ince incedoğradım (Ne kadar ince doğrarsanız o kadar lezzetli oluyor.)
- Zeytinyağını, tuzu, dövülmüş sarımsağı, naneyi ve nar ekşisini iyice çırpıp salatanın üzerine döktüm.Cevizin üzerinden bir yemek kaşığı alıp kalanını salatama döküp karıştırdım.
- Kalan cevizi salatmın üzerine döktüm.
- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder