Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cuma, Şubat 27

Kremşanti Tarifi 3


Bu da diğer krem şantimin tarifi aslında benim favorim bu hem tadı güzel oluyor, hemde ağzınızda yağlı bir lezzet bırakmıyor.Bir de her yerde kullanabiliyorsunuz, hafif pasta kreması gibi oluyor.

Malzemeler ;

- 1 yumurtanın sarısı
- 2 su bardağı süt (Ben light sütü öneririm çok daha hafif oluyor.)
- 3 yemek kaşığı un
- 8 yemek kaşığı pudra şekeri
- 1/2 su bardağı margarin
- 1/4 su bardağı zeytinyağı
- 1 paket vanilya

Krem Şanti Tarifi

- Sütü, unu ve yumurta sarısını mikserle iyice çırpıyorum.Mikrodalgada 600 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 3.dereceyi ayarlayın.) 3 dakikayı ayarladım.(Muhallebiden biraz sert oluyor.)

- Balkonda soğuttuktan sonra vanilyayı, margarini ve pudra şekerinide ekleyip, yüksek devirde 5 dakika çırpın.

- Afiyet olsun.

PS : Krem şantiden nefret eden bir arkadaşım bile bunun tadını çok seviyor.Eğer sizde krem şantiyi ağır bulanlardansanız bu tarifi deneyin derim ben.

PS 2 : Bu krem şantinin kıvamı zaten sert olduğu için soğuması için beklemenizede gerek kalmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder