Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cuma, Şubat 27

Krem Şanti Tarifi 1


Bildiğim üç tane krem şanti tarifi var ama üçünüde ayrı yerlerde kullanıyorum ama sizinle üçünüde paylaşmak istedim.Eğer uygulayacağım tarif yağsız bir tarifse (Mesela pandispanyadan ağlayan pasta yaptığım zamanlar.) bu kremşanti tarifini kullanıyorum.




Malzemeler ;

- 1 su bardağı toz şeker
- Yarım paket margarin (Ben bir markanın zeytin yağlı margarinini kullanıyorum.)
- 2,5 su bardağı süt (Bence light kullanın zaten çok fazla margarin eklemek gerekiyor.)
- Yarım çay bardağı nişasta (Evinizde hangi çeşit nişasta varsa onu kullanın çok fark etmiyor ben hemen hepsiyle yaptım.)
- 1 paket vanilya (Vanilyanın kokusunu sevdiğim için kullanıyorum, istemezseniz kullanmayın ama vanilya çubuğu atmanızı öneririm pahalı olduğu için ben uzun süredir alamıyorum ama çok kuvvetli ve güzel bir aroma katıyor.)

Krem Şanti Tarifi ;

-Süte nişasta ve şekeri katarak pişiriyorum.Mikserle çırparak soğutuyorum.Azıcık ılık olunca içine margarini atıp mikserle yağlar tamamen eriyene kadar çırpıyorum.En az 6 saat buzdolabında soğuttuktan sonra servis yapıyorum.

- Afiyet olsun.

PS : Herşeyi evimde yapmaya alışmaya başladım, sizde deneyin emin olun çok daha sağlıklı ve mutlu yaşayacaksınız.

PS2 : Tam anlamıyla krem şanti gibi köpük köpük olmuyor.Ama tadında çok ciddi bir fark olmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder