Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cumartesi, Şubat 14

Uno Nasıl Oynanır?

İnsan nasıl olurda 14 Şubat'ta bir tane yazı yazabilir ki.Hele insanın benim sevgilim gibi bir sevgilisi varsa.Her dakikası bir sürpriz olur mu bir adamın duruşu , bakışı , benimle vakit geçirişi , benimle oynayışı sırf ben çok seviyorum diye patlayana kadar benimle pis yedili oynayan .Ve gerçek pis yedili kağıdı alan sırf benim oynayabilmem için.

Pis yedilinin asıl kağıtlarının adı UNO'ymuş.Bir kızın oynayabileceği en güzel oyunlardan biri helede sevgilin , yenildiğin zaman mızıkçılık yapmanı kabulleniyorsa bundan daha güzel hiç bir oyun olamaz.

UNO'nun kağıtları bizim pişti kağıtlarından biraz farklı , hele pis yediliyi pişti kağıtlarıyla oynamayı öğrendiyseniz başlarda çok zorlanıyorsunuz ama sevgilim sağolsun bana nasıl oynayacağımı öğretti.
Ve biz bu sevgililer gününü UNO oynayarak geçiriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder