Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Cuma, Şubat 27

Değişik Salata Tarifi

Olmuyor işte gün içinde ne yersem yiyeyim, sebze yemeliyim.Hani et yemeden, ekmek yemeden doymayan insanları tanıyorum ama sebze yemeden doyamamak gibi bir durumum var benim.En az günde iki öğün sebze yeme ihtiyacı duyuyorum.O yüzden en azından salata yapayım dedim.Hem sitemdede yazarım.Buyrun bu tarifi ben evde kalanlardan uydurarak yaptım.

Malzemeler ;

- 2 adet yeşil ekşi elma
- 1 adet iceberg
- 1 çay bardağı ceviz (Dövülmüş.)
- 1 yemek kaşığı mayonez
- 4 yemek yoğurt (Yoğurt light ve suyu süzülmüş olacak.)
- 1/2 çay kaşığı tuz
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı
- 2 yemek kaşığı koruk ekşisi (Koruk ekşiniz yoksa nar ekşiside koyabilirsiniz.)

Değişik Salata Tarifi ;

- Mayonezi, yoğurdu ve koruk ekşisini iyice çırptım.

- Yeşil elmanın kabuklarını soyup hazırladığım, sosun içine rendeledim.İcebergide ince ince kıyıp sosun içine ekledim.

- Cevizi zeytinyağıyla karıştırıp, salatamın üzerine döktüm.

- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder