Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazartesi, Şubat 16

Aslında Öylesine Bir Yazıydı

12 Şubat'tan beri yazıyorum kimse okumuyor şuan biliyorum.Ama yakında birileri okuyacak biliyorum.Yazdığım yazılarıda, dedikodularıda, yemekleride okuyacaklar biliyorum.

Eee biraz gecikmişim blog açmaya, millet açmış bilmem kaçıncı yılını doydurmuş.Ben daha dört gündür yazıyorum ama kimse okumuyor diye üzülüyorum.Olsun ben genede her gün yazmaya kararlıyım hiç aksatmadan yazacağım ki, benim siteminde adı duyulsun, para kazanmaktan çok yazdıklarımı okutma isteği benimki, sevdiğiklerimin ne kadar sevdiğimi duyurma isteği sadece...
Bugüne kadar niye açmadım diye kafamı duvarlara vuruyorum.

Hz Muhammed'e en büyük kötülüğü kim yapmıştır biliyormusunuz?
Ebu Cehil (Ebu Cahil) 
Arapçada Ebu kelimesi babası anlamına gelir.Yani Ebu Cehil, cahillerin babası demektir.Ebu Cehil helvadan put yapıp, tapar sonrada acıkınca yermiş.Ebu Cehilin asıl adı Ebu Süfyanmış ama Hz Muhammed'i  küçümseyip Ebu Talip'in yetimi dermiş.(Dedesi Ebu Talip yetiştirdiği ve himaye ettiği için.) yetimi hor görüp küçümsediği için Ebu Cehil ismi takılmış kendisine.Buradanda anlaşıldığı gibi cahillik okumamak değildir.Kültürsüzlüktür, sevgisizliktir, yalancılıktır ,üstün görünmek için atılan iftiradır ve en kötüsüde kalp gözünün kapalı oluşudur.

Güzellik, görenlerin gözündedir.Arılar bile çiçekteki bal özünü görür ama bazı insanlar gözü kapalı yaşarlar.Gördüm sanar görmezler, sevdim sanar sevmezler,inanıyorum der inanmazlar.Bu en güzel Araf Sure'sinde beyan edilmiştir.''And olsun cehennem için cinlerden ve insanlardan çok kişi yarattık.Kalpleri var bununla kavrayıp anlamazlar, gözleri var bununla görmezler, kulakları var bununla işitmezler.Bunlar hayvan gibidir, hatta daha aşağılıktırlar.İşte bunlar gafil olanlardır.''

Bana sorarsanız kim allah rızası için çalışırsa, kim yüreğini koyup kor ateşe severse bir insanı, kim insanları üzmemek için çırpınırsa, kim yalan sokmazsa hayatına, kim yüreğine fesat sokmazsa işte o her zaman mutlu olacaktır.

Ben namaz kılmayı bilmem, ama kuranı kerimi oturup okumuşkluğum vardır.Arapça Kuranı okuyamam ama hayatımda yorumlayabilecek kadar aklımdadır Kuran.Yalandan şüküretmeyi bilmem ama sevdiklerim ve ben sağlıklı olduğum için dünyanın en zengininden zengin sayarım kendimi.Temiz bir kalbim yok belki yaptığım bazı şeyler için asla affedemiyorum kendimi.Onu göndermeye kıyabildiğim için, milletin dört yılda yapabildiğini ben sekiz yılda yapamadığım için, o kadar istediğim şeyi sırf birisi istemiyor diye geri teptiğim için, ve artık o birisinden tiksindiğim için özür dilerim tanrım beni affet.Bunları birisine söylemem lazımdı artık tüm dünyaya söyledim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder