Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazar, Şubat 15

Orjinal Sebzeler



Sebze beyinli dedileri ne bilemeyeceğim ama işte karpuz beyinli ne demek onu anladım :)
Sebze ve meyveyi sadece ot olarak görenlere bu fotoğraflara bakın diyebilirim ancak.Bir karpuzdan bu kadar kreative bir şey yapılabilir mi?
Taktir ettim yemin ederim.

Aşağıda şımarık turpları hemen yapmaya çalışacağım.Daha önce salatamın üstüne turplardan mantar yapıyordum ama bunlar benim turplarımdan daha sevimli bu arada deneyin emin olun yapımı göründüğünden daha kolay.



Ya bu ayakkabıları seri üretime geçsinler, hem ucuz olur hemde benim gibileri vicdan azabından kurtarır.Biz kadınlar süslü olmak için gereksiz alışverişler yapıyoruz, hiçbirini giyemeyip , atmayada kıyamayanlara hele acayip sinir oluyorum.Kaç kişiyi mutlu edecek kıyafetleri kaldırın dolaba güveler yesin diye bekleyin.Ne diyeyim vicdanınıza ben sizin.Pardon ya kızdım işte birden ...

Bu karpuz fikri hoşuma gitti, bu yaz sevgilime bunu yapmalıyım.Ama bu sefer manavımdan kelek karpuz isteyeceğim.Umarım manav artık benim tamamen kafayı kırdığımı düşünmez:)





Turuncu olan balkabağı olmalı.O kuşlarda havuç ,salatalık(yada kabak) ve patlıcan yandaki de karpuz ama o beyazı neyden yaptılar onu anlayamadım.Lütfen biri bana söylesin yoksa bu meraklı böcük çat diyip çatlayacak orta yerinden.

Bu sebze ve meyveleri bu hale getirenleri sadece taktir ediyorum.Bende bunları yapmalıyım.Yemek yapmayı çok seviyorum.Saçma sapan şeylerden güzel yapmayı daha çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder