Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Perşembe, Şubat 26

Bugün Ne Pişirsem ?

Açıkçası kendi evimin olduğu ilk zamanlar artık ne pişirsem diye düşünmekten nefret eder hale gelmiştim.Ama sizin için sitemin bu bölümünü kurdum ve siz evinizdeki malzemeleri sitemin en üstündeki SEARCH kutusuna yazıyorsun GO ya bastığınız anda sitemde sizin pişirebileceğiniz tüm yemekler çıkıyor.Ayrıca bana yorum atarsanız hemen ona uygun bir tarif yapıp sitemde yayınlarım.

Ben sitem sizlerle büyüsün istiyorum.Her gün siteme girenlerde olan artış beni hem çok mutlu ediyor hemde artık yemek yapmak benim için çok daha büyük bir zevk oluyor.

1 yorum:

  1. Merhaba sizi merakla takip ediyorum :)ellerinize sağlık ...mikrodalgada bende bişeyler yapmaya çalışıyorum ama sizin kadar cesaretli değilim :) mikrodalgada kullandığınız kapları da tanıtsanız bize...özellikle kapaklı dediğiniz kapları çok merak ettim şimdiden teşekkürler :)(birtasimkaynasin.blogspot.com)

    YanıtlaSil