Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Salı, Şubat 24

Leman Kültür Ankara

Bütün gün dışarıda zaman geçirdiğimiz için Cici Piknik'te yenen öğle yemeği bizi ne yazık ki doyurmadı zaten sabah kahvaltısında sadece simit yemiştik.Bu sefer sevgilim kesinlikle doğru dürüst bir yere gitmeliyiz dedi.Ve nasıl oldu bilemiyorum ama bu seferde beni kandırdı.Ama gittiğimiz yeri ben seçtim çok uzun süredir Leman Kültüre gidemiyorduk.Bugün tam vaktidir diye düşündüm iyiki de öyle yapmışız.

Leman Kültür'e girdiğim anda kendimi karikatürde yaşıyormuşum gibi hissediyorum.Garsonların aşırı rahat olması insanı rahatsız ediyor bazen ama aşçının ellerine sağlık lezzetinden asla taviz vermiyor.Aslında para harcamaktan çok rahatsız olan bir insan değilim ama normal bir yemeğe saçma bir ambians yüzünden servet dökülmesine karşıyım hele ki hergün Maltepe Köprüsünün altında soğuktan korunmak için ateş yakan aç insanları gördükten sonra bende sokağa saçabilecek kadar çok para olmadığına karar verdim.

Menü önünüze geldiği an karikatürleri okumaktan, yemek siparişi veremiyorsunuz zaten.Yemek olarak pizza ve tavuk finger istedik bu seferlik, ama siz isterseniz öküz beğendi, sandwiç, gatananın tavuğu, bezgin bekir köftesi falanda sipariş verebilirsiniz.

Ben alkol kullanmıyorum ama iki kızın çok fazla rahatsız olmadan, cici bici giyip kasılmadan ve çok ciddi meblalar ödemeksizin rahatça yemek yiyip, biralarını yada şaraplarını yudumlayabilecekleri bir yer.

Pizzanın yanına acı sostan istiyorum.Pizzalarımı doğrayıp acı sosa batırıyorum.Bazlamanın üstüne nefis bir sos, kaşar, sucuk ve envai çeşit malzeme.Tam olarak bir pizza değil ama tadı çok güzel hele ortasında gelen taze sebzelerden yapılan salatayı afiyetle yiyorum.Tabii ki tek başıma yemek olmaz aşkımada yediriyorum.Ağzını öyle bir dolduruyorum ki pizzayla, portakal suyunu yudumlayacak yer kalmadığını farkedip kıskıs gülüyoruz.Ne olursa olsun biz bu adamla çok eğleniyoruz.

Tavuk Fingerlarıda nar gibi kızartmışlar hele o lezzetli sosu yok mu, en çok o sosun lezzetini seviyorum.Tabii ki onun yanındada tazecik bir salata geliyor, aşkım fingerları sosa buluyor ama biz acı sossuz yaşayamadığımız için bolca acı sosa buluyoruz ertesinde.

Birbirimize yemekler yediriyoruz.Ya gittiğimiz bütün mekanlar çok güzel yada aşkım yanımda olduğu için çok mutluyum .Yediğim yemekler güzel biliyorum ama boncuk gözlüm yanımda olmazsa, benim olmazsa yediğim yemekler lezzetli olur mu?Yada ben yemek yiyebilirmiyim? Bilmiyorum.

İnsanın kafası eğildiği zaman koyabileceğinden emin olduğu bir omuz olması dünyanın en güzel şeyi.Aşkım seni çok seviyorum her ne kadar sen zahmet edipte bu yazıları okumasanda..

PS:Bilmeyenler için Leman Kültür Yüksel Caddesinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder