Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazartesi, Mart 9

Ahmet Maranki'nin Sebze Çorbası Tarifi


Malum sağlığıma düşkünüm, ve doğal olan iyidir diye düşünerek yaşıyorum.Ahmet Marankinin verdiği tarifleride alıp evimde uyguluyorum.Sizede Ahmet Maranki tarifleri veriyorum.Bugün bulduğum bütün tarifleri sizede veriyorum.

Malzemeler ;

- 2 demet taze soğan (Elinizle koparıp küçük küçük bölün.)
- 2 adet brokoli (Çiçeklerine ayırın ama kökünüde bölmeden çorbanıza ekleyin.)
- 100 gr ıspanak (Ellerinizle küçük küçük bölün.)
- 1 adet sarı biber (Julyen usulü kesin.)
- 6 adet kereviz sapı (Realde ve Migrosta sadece kereviz sapı alıp donduruyorum ve yemeklerimdede onu kullanıyorum.)
- 4 su bardağı tavuk suyu ekleyin
- 4 adet olgun domates (Ben kışları domates yerine yazdan rendeleyip kavanoza koyduğum domateslerden 3 su bardağı kullanıyorum.)
- 2 adet rendelenmiş havuç
- Yarım limonun suyu
- 10 dal maydanoz yaprağı (Saplarını atmayın ben çorbaya ekleyip pişince çıkardım.)
- 4 diş sarımsak (Sadece ortadan ikiye bölün.)
- 1 çay kaşığı pul biber (Ben yazdan kurutup kışın yemeğimde kullanıyorum.)
- 1 çay kaşığı kişniş tohumu

Ahmet Maranki'nin Sebze Çorbası Tarifi ;

- Soğanı, ıspanağı, brokoliyi, sarı biberi, havucu ve tavuk suyumu ekleyip mikrodalgamı 400 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 2.dereceyi ayarlayın.) 5 dakika çalıştırdım.

- Kabın içine domatesleri, limon suyunu, maydanozları, sarımsağı, pul biberi ve kişniş  ekledim.200 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 1.dereceyi ayarlayın.) 10 dakikayı ayarladım.Mikrodalgam durunca 5 dakika dinlenmeye bıraktım.

- Afiyet olsun.

PS : İsterseniz blenderdan geçirebilirsiniz ama Ahmet Maranki sebzeye bıçak değmemesini öneriyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder