Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Salı, Mart 3

Mikrodalgada Milföy Tatlısı Tarifi


Bugün aşkımla sürekli gezdik, sabah karga kahvaltısını etmeden okula gittik.Sonra bizim için çok özel olan bir yere gidip aşkımızı tazeledik. Belki nazar değer diyerek yaşadıklarımızın çoğunu anlatamıyorum ama sanırım ikimizin yaşaması yeterli diye düşünüyorum.

Fakat bugün çok az yemek yapabildim.Çünkü aşkımın annesi, teyzesi gezdik bütün gün.Sağolsunlar çokta lezzetli yemekler yapmışlardı, ilgiden ellerinin üzerinde tutulduğumuz içinde ağzımıza beslediler sağolsunlar neyse bugün çok güzel zaman geçirdik.Sırf siteme yazmak için bir tatlı yaptım şimdide onu yazayım dedim.

Malzemeler ;

- 4 yaprak milföy hamuru
- 1 bardak süt
- 1 çorba kaşığı un
- 3 çorba kaşığı şeker
- 1 paket vanilya
- 1 tatlı kaşığı pudra şekeri

Mikrodalgada Milföy Tatlısı Tarifi ;

- Sütü, unu, şekeri ve vanilyayı mikserde yüksek devirde şekerler eriyene kadar çırptım.Mikrodalgamı 600 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 3.dereceyi ayarlayın.) 3 dakikayı ayarladım.Kremam hazırdı.Soğuması için balkona koydum.

- Milföylerim yumuşayana kadar bekledim.Milföylerimi açabildiğim kadar açtım minik minik karelere böldüm düz bir tabağın üzerine koyup 600 watta 3 dakika pişirdim, diğer tarafını çevirip gene 600 wattta 3 dakika daha pişirdim.

- Soğuyan milföylerimin içine soğuttuğum kremamı ekledim üzerini diğer milföyümü kapattım.Çay süzgeçinin içine pudra şekeri koyup üzerlerine serptim.

- Afiyet olsun. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder