Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazar, Mart 8

Tiramisu Tarifi


Malum bu sıralar çok meşur bir yarışma var yemekteyiz.Oradan tiramisunun aslının kedi dili ve mascar pone ile yapıldığını öğrendikten sonra kendime başka bir tarif aramaya başladım.Tam bugün sitem için ne yapsam diye düşünürken aklıma geldi.




Madem marcaspone peynirini yaptım. 
Madem evdede kedi dilim var.
Eeee ne yapayım ?
Tabii ki tiramisu :)

Malzemeler ;

- 1 su bardağı marcaspone peyniri
- 150 gram kedi dili
- 1 su bardağı ev yapımı krema (Eski tariflerimde bulabilirsiniz.)
- 1 çorba kaşığı nescafe
- 2 su bardağı süt

Tiramisu Tarifi ;

- Nescafeyi sütle karıştırdım, kedi dillerinin yarısını süte batırarak ıslattım.Kare borcamın tabanına dizdim.Hazırladığım kremayı marcaspone peyniriyle iyice karıştırdım.Yaptığım tiramisu kremasının yarısını kedi dillerimin üzerine döktüm kalan kedi dillerinide nescafeli sütle ıslattıktan sonra kremanın diğer yarısınıda üzerlerine döktüm.

- Buzdolabında 3 saat beklettikten sonra üzerine çay süzgecimle süsledim.

- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder