Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazar, Mart 1

Mikrodalgada Çin Eriştesi Tarifi










Çin lokantasından yemek yemeye bayılıyorduk, taşındıktan sonra buraya gelmediğini öğrendiğimizdeki hayal kırıklığını anlatamam bende ufak ufak tarifler uydurmaya başladım.Toplam 5 aydır evde ufak ufak tarifler uyguladım.Bugünde madem hiç bir işim yok bugün sadece çin yemeği yaptım.Beğendiklerimi yazıyorum.

Malzemeler ;

- 1 paket çin eriştesi (Careefour'dan aldım, Realdede satılıyor.)
- 1 adet havuç
- 1 adet kabak
- 1 adet kuru soğan
- 1 adet yeşil biber
- 1 adet kırmızı biber
- 1 adet sarı biber
- 10 adet mantar
- 2 diş sarımsak
- 2 çorba kaşığı zeytinyağı
- 1 çay bardağı soya sosu
- 1 çay kaşığı tuz
- 1 çay kaşığı pul biber
- 1/2 çay kaşığı karabiber

Mikrodalgada Çin Eriştesi Tarifi ;

- Erişteyi tarife göre mikrodalgada pişirdim.

- Bütün sebzeleri julyen usulü kesip wok tavada zeytinyağıyla kavurdum.Bütün malzemelerle erişteyi karıştırıp mikrodalga kabına koydum.Mikrodalgada 200 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 1. dereceye ayarlayın.) 4 dakika ayarladım.

- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder