Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazar, Mart 15

Şampiyon Kokoreç


 Sabah kahvaltısı yaptıktan sonra aşkımla beraber ders çalışmak için masalarımızın başına geçtik.Daha bir saat bile ders çalışmadan aniden gelen bir vahi sonucu turşu suyu içmek için Sakarya Caddesine gitmeye karar verdik.

 Aşkıma tam üç tane pantalon seçtikten sonra cüzdanımızı evde unuttuğumuzu farkedip koşarak bizim eve gittik. (Sevgilim artık sende cebindeki parayı bana verme alışkanlığından vazgeçte sana güzelinden bir cüzdan alayım.) Neyse bu hızlı koşuşturmanın ardından turşu suyu içmek için turşucuya gittiğimizde turşucunun kapanmış olduğunu farkettik :( aşkım benim turşusuyunu ne kadar çok sevdiğimi bildiğinden dudağımın aşağı düşmesine kıyamayarak beni yemeğe götürmeye karar verdi.

 Aşkım İstanbul'a geldiğinde onu çok lüks restaurantlara götürmektense İstanbul'un has lezzetlerini tattırmıştım.İstanbulda Beşiktaş'a gitmişken Şampiyon Kokoreç'e girmeden olmazdı.Ankara'dada  Şampiyon Kokoreç'in açıldığını duyduktan sonra uğrak yerimiz olmuştu.Uzun süredir benim evde yemek çalışmalarım yüzünden aşkımla yemeğe çıkamıyorduk.
Madem sana turşu suyunu alamadım, hadi Şampiyon'a dedi aşkım.

 Hemen midye dolma, midye tava ve çeyrek kokoreçlerimizi söyledik.Midye tavalarımız gelince üzerine bolca limon sıktık daha midyelerimiz bitmeden kokoreçlerimiz geldi, üzerinde domates ve biberle, yanında minik cin biberlerin ağzımızı yakmasını önemsemeden neşeyle yiyoruz kokoreçleride, ardından gelen midye tavaları bolca sosa batırarak midemize indiriyoruz ve en sonunda hesabımızı ödeyip kalkıyoruz.

 Beni mutlu etmek için bunlarla yetinemeyen sevgilim, Şampiyon Kokoreç'in karşısındaki çiçekçiden 1 tane papatya koparıp saçıma taktı, 
Çiçekçinin şaşkın bakışlarımı ?
Aşk bu dercesine şımarıkça güldük, paramız olması önemli değil sanırım nerede yemek yediğimiz de önemli değil aşkımız varya ikimizide yetiyor.

PS : Ankara'da yaşayıp İstanbul'u özleyenlere öneririm kesinlikle gidin, fiyatlar uygun lezzeti tartışmak zaten gereksiz derim ben.

PS 2 : Adreside vereyim dedim, SSK İşhanı karşısıda, Düveroğlu'nun yanında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder