Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Salı, Mart 24

Evde Galeta Unu Tarifi


Hiç bir şeyi dışarda satın almaktan hoşlanmayan bir kimya mühendisi olarak, evde yapabileceğiniz tüm tarifleri size veriyorum.Kendimi koruduğum gibi tüm insanlar korumak istiyorum.Yalandan değil özümle seviyorum bütün insanları ve insanla birşeyler verebiliyorsam çok ama çok mutlu oluyorum.Neyse hariçten gazel okumayayım ben direk tarifimi vereyim.



Malzemeler ;

- Bayat ekmek

Evde Galeta Unu Tarifi ;

- Bayatlayan ekmeğini içini çıkarın (İsterseniz onunla bayat ekmek keki yapabilirsiniz.) kalan ekmeği mikrodalga fırına koyup 800 wattta (Mikrodalga fırınınız dereceliyse 4. dereceyi ayarlayın.) 4 dakikayı ayarlayın ve ağzını açıp tamamen kurumasını bekledim.

- Tamamen kuruyan (Aşkitopaşamın deyimiyle taşlaşmış ekmeği :) rondodan geçirdim.Kavanoza koyup buzdolabına kaldırdım.

- Afiyet olsun, artık galeta unu satın almanıza gerek yok evde tertemiz yapılmış galeta ununuz var.

PS : Buzdolabında ağzı kapalı şekilde bir aya kadar saklayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder