Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazar, Mart 8

Mascarpone Peyniri Tarifi


Dün aşkımla evimize kahvaltı masası almaya gittik.Aşkıma göre illede en güzeli bana alınmalıydı.Yemek yapmayı çok sevdiğim ve mutfakta çok zaman geçirdiğimi öğrandiği günden beri  aşkım o kadar çok mutfak eşyası hediye etti ki onun hediyeleri sayesinde mutfakta iş yapmak çok daha kolay oldu.

Reale gittim ve orada kedi dili gördüm hemen alıp tiramisu yapmaya karar verdim.Ama evde mascarpone peyniri bulamadığım için hep gittiğim peynirciye gittim ama ne yazık ki orada satılmıyormuş bende yabancı bir siteye girip çevirdim ve hemen size tarifini vereyim dedim.

Malzemeler ;

- 2 paket süt kreması
- 1 yemek kaşığı krem tartar  (Ankara'da bütün aktarlar biliyor kilosuda 25 TL)

Mascarpone Peyniri Tarifi ;

- Kremayı geniş bir kaba koyup mikrodalgamı 400 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 2. dereceyi ayarlayın.) 1 dakikayı ayarladım.Çıkartıp karışırdım bunu böyle koyulaşana kadar 3-4 defa tekrarladım.İçine krem tartarı katıp mikserle en düşük devirde 1 dakika tamamen karışana kadar çırptım.

- Bir kaç dakika sürekli karıştırarak kaynattım, bir gece buzdolabında bekletip buzdolabında beklettim.

- Buzdolabından çıkartınca tülbentten suyunu süzdürdüm.

- Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder