Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Salı, Mart 24

Domates Kızartması Tarifi




Aklıma gelmişken bu yeşil domates tarifinide yazayım dedim.Bunun yanına birde Ege bamyası kızartılır oda çok lezzetlidir ama, ne yazık ki ne Ege'deyiz nede iri bamyanın mevsimi ama yazın bu tarifide yazarım size söz.

Malzemeler ;

- 1/2 kilo yeşil domates (Halka şeklinde kesilmiş.)
- 1/2 bardak galete unu 
- 1 çay kaşığı tuz
- 1 çimdik karabiber
- Arzu ettiğiniz kadar kırmızı toz biber (Fazla atmayın kırmız biber yanıyor ve lezzeti bozuluyor, tecrübeyle sabittir :)
- 1 su bardağı kanola yağı (Normalde zeytinyağı tercih etmeme rağmen kızartmalarda daha sağlıklı olduğunu bildiğim kanola yağını kullanıyorum.)

Domates Kızartması Tarifi ;

- Galeta unu, tuz, karabiber ve kırmızı toz biberi iyice karıştırdım.Domateslerin her iki tarafınıda unlu karışıma buladım.

- Yağı kızdırıp azıcık kızarttım.(Zaten çok çabuk kızarıyor, fotoğraftaki rengi alması yeterli.)

- Afiyet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder