Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Pazar, Mart 22

Mikrodalga Fırında Demleme Çay Tarifi


Pazar günlerinin olmazsa olmazı mademki kahvaltı, kahvaltıların olmazsa olmazıda çay bende size mikrodalgada demleme çay tarifi vereyim.Eğer sizde benim gibi çallama çaylardan nefret ediyorsanız buyrun bu tarifi deneyin.

Malzemeler ;

- 3 bardak soğuk su
- 1 adet lipton demlik poseti ( Sallama poşeti değil ama, demlik poşeti ben early greyi tercih ediyorum.)

Mikrodalgada Demleme Çay Tarifi ;

- Porselen demliğin (Yaldızsız olmalı, yoksa mikrodalgadan çıkan ışınlarla disko ortamı sağlamış olursunuz.) içine demlik poşetini ve ve soğuk suyu ekleyip kapağını kapatıyorum.

- Mikrodalga fırını 400 wattta (Mikrodalga fırınınız dereceliyse 2.dereceyi ayarlayın.) 8 dakikayı ayarladım.Mikrodalga fırınım durduğunda çayımız hazır.

- Afiyet olsun.

PS : İstediğiniz bütün bitki çaylarını aynı tarifle hazırlayabilirsiniz.Porselen demlikte yapılan çayın lezzeti çok daha kaliteli oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder