Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Perşembe, Mart 19

Meksika Salatası Tarifi


Malum bir kaç gündür sürekli salata tarifi veriyorum, bu tarifi kuzenim Burcu'dan aldım.Çok uzun süredir yapmadığım bir tarifti içine bir kaç malzemede ben uydurdum ve mezelikten doyurucu bir salataya terfi ettirdim.Salata deyip geçmek tamamen yanlış, aslında çünkü o kadar çeşitli ve lezzetli sonuçlar elde edbiliyoruzki yemekten çok daha keyif veren bir malzeme haline geliyor.Neyse daha fazla saçmalamadan buyrun tarifim.


Malzemeler ;

- 1 adet iceberg (İri iri doğranmış.) 
- 1 kutu meksika fasulyesi ( Suyu süzülüp iyice yıkanmış.) 
- 1 adet domates küp küp doğranmış
- 1 paket taco cips (Ben doritos kullandım, elimle ufak ufak kırdım.)
- 100 gr beyaz peynir (Küpküp doğranmış.)
- 1 kutu mısır
- 5 adet közlenmiş kırmızı biber
- 1/2 su bardağı kornişon turşu (İnce ince doğranmış.)
- 1 yemek kaşığı zeytinyağı
- 1 çay kaşığı tuz
- 1 adet limonun suyu

Meksika Salatası Tarifi ;

- Zeytinyağı tuzu ve limonu iyice çırptım.Yarısını icebergin üzerine yaydım bütün sebzelerimi kat kat dizdikten sonra en üstüne salata sosunu döktüm.

- Afiyet olsun.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder