Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Çarşamba, Mart 4

Sodalı Kahve Tarifi



Biz Türklerin akşamları yemekten sonra kahve içme alışkanlığımız vardır, bu gece minnacık evimde :) arkadaşlarla toplandık arkadaşlarımdan biri kahveyi soda ile yaptığını söyledi benim pis boğaz sevgilimde ''Yalvarırım soda alayımda bana şu kahveden yap'' dedi. Akşam akşam gitti sodayı aldım bende mecbur yaptım kahveyi .Çok ama çok beğenildi aşkım beni istemeye gelene kadar babamlar turşumu kurmuş olmazsa ben de bu kahveden yapıcam onlara.Tarifi beş kşilik aldım bizde 5 kişi olduğumuz için tam yetti.

Malzemeler ;
 
- 5 tatlı kaşığı kahve
- 4 fincan soda
- 5 kare çikolata


Sodalı Kahve Tarifi ;

- Cezvenin içine kahveyi koydum üzerine sodayı köpürmemesine dikkat ederek döktüm, ocağın üstüne koydum ısındığı anda çikolataları teker teker attım.Karıştırmaya hiç ara vermeden sürekli pişirdim.Kaynayıp köpük köpük olunca ocaktan aldım.

- Afiyet olsun.

PS : Başta banada çok uçuk bir tarifmiş gibi geldi ama evdekiler hayran kaldı, kesinlikle deneyin hayatımda o kadar köpüğü hiç bir arada görmemiştim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder